Hallo! Daar ben ik weer.

May 4, 2015

Het is al weer een tijdje geleden (oops, 3 jaar sinds mijn laatste post). In die tijd is er ook weer veel gebeurd.
De trend ‘bloggen’ heb ik misschien niet helemaal begrepen en ook niet echt aan meegedaan, maar ik vind het weer leuk. En ach, laten we mij dan maar gewoon Hipster noemen. Want alles wat vroeger kon, mag nu ook weer.

Ik heb ook nog geen idee wat je precies kan gaan verwachten, maar ik hoop dat we veel samen kunnen delen.
Foto’s, verhalen, grappen, muziek, ideeën, filosofiën, films, liefdes verhalen (droevig of vrolijk), meningen, de beste festivals, en ga zo maar door.

Dus bij deze zeg ik tegen iedereen; hallo! Daar ben ik weer.

Love,
Gioya

(Oh en kijk ook even bij mijn eerste blog die hier net onder staat!)

Leave a Reply

