Student speaking here!

March 4, 2012

Wow! Dat was het dus om weer veel te moeten doen!
Student zijn, ja dat is veel feesten en lol hebben. Om te quoten: “Trots om een 100% hard feestende, hard studerende, schulden makende en hard werkende student te zijn.”
Dat hard werken ja, dat doe ik nu wel. En na, om eerlijk te zijn, een halfjaartje school een beetje op een lager pitje te hebben gezet vanwege de productie Robin Hood, nu weer vol aan de studie.

Om even uit te leggen wat ik op mijn agenda heb staan voor de komende weken:

  • Zaterdag 10 Maart IMEM Open Dag NHTV die ik organiseer met m’n groepje. Note; hier hebben we welgeteld 3 weken de tijd voor gehad om het te organiseren..
  • Pre-, Productie en Post productie voor korte interactieve film waarvan de deadline over 3 weken is.
    Preproductie: acteurs, crew, locatie, script, equipment, kleding, attributen etc regelen.
    Productie: 2 filmdagen gepland staan
    Post productie: kijken bij editen en helpen waar ik kan met het programmeren
  • Tentamenweek coming up
  • Dingen regelen voor de USA (field)trip die eraan komt, waar ik wel ongelooflijk veel zin in heb!
  • Stage plaatsen benaderen
  • En dan tussendoor ook nog organisatie van De Tuinfeesten (een-daagsfestival in het dorp)

Waarom studeerde ik ook alweer International Media and Entertainment Management? Oo ja, omdat ik het leuk vond. En nog steeds vind!
Want die hele lijst die ik hier boven heb geplaatst; als alles lukt ben je zo trots op jezelf. Ja, zo’n schouder klopje heb je af en toe nodig.
Gaat iets fout? Ja, dan baal je flink. Echt flink.
Maar wat ik de afgelopen jaren heb geleerd, 5 minuten balen en daarna weer met opgeheven hoofd verder en laten zien dat je hebt geleerd van de fouten die je hebt gemaakt. Ja ja, ik word nog wijs met mijn 19 jaar ;-).

Dus, hopelijk kijk ik hier over 2 jaar op terug en denk ik ja, maar wat was het, het toch allemaal waard, dat papiertje hebben wat ik nu in mijn hand heb!

Leave a Reply

